Til DNT.no forside
Det hvite hovedhuset på Breivoll gård i vakkert sommervær med frodig gress, planter og trær omkring

Gårdskafe og servering

Velkommen til gårdskafeen på Breivoll Gård. Gårdskafeen holder til i koselige lokaler i det hvite huset på tunet. På menyen står blant annet, kaffe, boller, vafler, suppe, sjokolade og mye annet godt.

Publisert: 20. september 2023
DNTs tilbud

Gårdskafè

Ny utvidede åpningstider fra januar 2024:

• Torsdager 11:00-16:00
  • Fredager 11:00-16:00
  • Lørdager 11:00-16:00
  • Søndager 11:00-16:00

I gårdskafeen tilbyr vi ferske kanelboller, skoleboller og nystekte vafler. Er du sulten på noe mer har vi hjemmelaget pai som serveres med salat og brød. Vi smører også baguetter på bestilling. I tillegg til kaffe og varm sjokolade med krem har vi diverse brus, eplemost og annen kald drikke. Vi har alltid glutenfrie vaffler og påsmurte alternativer.

Vi tar kort, vipps og kontant.

Middag

Som overnattingsgjest tilbyr vi deg skikkelig mat laget fra bunnen av. Vår 3-retters middag er inkludert når du bestiller fullpensjon. Middag serveres mellom 16:00-19.00, etter avtale. Menyen avhenger av hva som er i sesong, og forandres derfor fortløpende. Menyen bestemmes som regel samme uke.
Dersom du ønsker å kun spise middag, ta kontakt for reservasjon. Det er ikke mulig å komme til middag uanmeldt. Vi har alle rettigheter (øl, vin, brennevin).

For grupper tilbyr vi også en oppgradert festmeny.

Har du spesielle ønsker knytta til maten - det være seg på grunn av allergier eller andre årsaker - ta kontakt med oss! Vi tilpasser maten til dine behov.

Frokost

Overnattingsgjester på hytta får servert en deilig frokost og kan smøre seg en nistepakke til turen!

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem
Turtips rundt Breivoll Gård