Breivoll Gård vinter

Bestill opphold på Breivoll Gård

På Breivoll Gård er det flere overnattingsmuligheter. Vi har en fantastisk tømmerlåve med med 28 sengeplasser, og flerbruksrom med opptil 20 hengekøyer for grupper. Det er også mulig å overnatte i lavvo.

Publisert: 02. januar 2024
DNTs tilbud

Bestill overnatting

For å bestille overnatting bruker du nettbookingen vår. Den er åpen 60 dager frem i tid. Klikk her for å bestille

Gruppe eller bedrift

Ønsker du å bestille for en større gruppe? For eksempel en skoleklasse, bedriftsgruppe eller større lag? Da sender du oss en epost på breivoll@dnt.no

Overnatting hos oss

Frister det å overnatte i naturskjønne omgivelser ved kysten?
Vi tilbyr nærhet til sjøen, stemning i gamle tømmervegger, severing av frokost, lunsj, middag og et vertskap som sørger for at dere får et godt opphold.

Vi har en fantastisk tømmerlåve med med 28 sengeplasser, og flerbruksrom med hengekøyer for grupper.

Gjestene må selv ha med lakenpose eller sengeklær til madrass, dyne og pute. Dette kan også leies ved ankomst. Vi har også egne priser for firmagrupper, organisasjoner, selskaper, skoleklasser og lignende som ønsker egne møterom og/eller middag for seg selv.

Overnatting på låven

Låven åpnet i 2022 og har enkel, god standard med strøm, dusj og tørkerom for turtøy.  Bygget er fordelt i to etasjer og er satt sammen av to deler, en i gammelt laft og en moderne del i midten.

Sengerom
Vi har to familierom med 5 sengeplasser og seks sengerom med 3 senger fordelt i etasjene.  Til sammen er det 8 sengerom med 28 sengeplasser.
Flerbruksrom
Vi har to flerbruksrom på låven "Hemsen" og "Tømmerlåven" med hengekøyeovernatting og plass for sosial aktivitet. Begge rommene har 10 hengekøyeplasser hver, en kleberstein peis, benker og bord. Det mulig å legge inn 10-15 madrasser per rom som alternativ til hengekøyer. Rommene egner seg for mindre grupper som ønsker å overnatte samlet fordelt i hengekøyer og madrasser. Eller for grupper som på dagtid vil ha møter, seminarpakke eller annet sosialt.
Dusjer og toaletter
I midten av bygget er det dusjgarderober for kvinner og menn i begge etasjer, samt toaletter og tørkerom. Dusjgarderobene er i lyse nordiske farger inspirert av fjorden og har garderobeskap som kan låses med egen hengelås. Kontakt bestyrer for informasjon og bestilling av overnatting: breivoll@dnt.no

En stor takk til følgende parter som har vært med på finansieringen av den nye Låven:

• Sparebankstifelsen DNB
  • Gjensidigestifelsen
  • Tippemidler fra Norsk Tipping
  • Lundin Energy Norway

Det skal lønne seg å være medlem

Er du DNT medlem får du rabatt på både overnatting og mat.

Skal du overnatte i mer enn 2 døgn, vil du spare inn igjen medlemskapet. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.

Som medlem i DNT får du blant annet medlemspris på DNTs 550 hytter, rabatt på friluftsutstyr og på DNT-turer. Du støtter vårt arbeid med å merke og rydde stier i Marka og på fjellet og drifte DNT-hyttene.

Bli DNT Medlem

Del artikkel: